love falling

Saturday, December 11, 2010

qylaa..

hahahaha...kwan ku sorang neyh..
xtau laa plk kau ad blog jgk..hahahaha~
pape powm,, cntk arh blog kau..aq ney xpndai nk hias2 blog...x pro sgt bab2 blog..aq jarang explore psala blog..

chomel laa kau nyer blog..i love it!!
waaa!!
nape kau letak gmbr tuh??sdyh gler doe!!rase mcm nk lari g zaman tu jer...
rndu nyer aq kat group..wan,nas,qil,dal,dan,sar...!!!rase mcm nk hentam jer muke aq neyh!!!
ya Allah,,kuat kan laa smangat ku..

pape pown,,aq xkan buat mse stndard 6 tu last kte semua berjumpa...aq nk kte jmpe atleast skali lg sblom msing2 daa ad idop sndiri...<3
but,,how can i do??
arghhh!!usaha jgk!hahaha~

3 comments:

  1. HAHA :)
    nasrin, aku act da lme ade fb, lpastu aku del.
    lpastu 3 hari lpas aku buat blik . HEHE.

    eish babe, kau pergi ckp pasl gmb tu, ayt kau sdih lahh. nk ngis aku :')
    gmbar kenangan kita yg tak pernah aku lupakan <3

    aku pun nk usahakan utk bkumpul blik. tak kire lah skejp kee.

    ReplyDelete
  2. kau mksudkan fb or blog??
    x phm laa dear..

    hahaha..rilex laa dear,,,nk wat cmne en??
    dh tkdir kte sume akan berpisah..kata org setiap pertemuan, ad perpisahan..kan??*via mood ceramah*
    :D

    pape powm..just cool..aq rase sume gang2 kte dlu powm akn ingt bnd sama gak~
    <3

    ReplyDelete
  3. haha, sorry i mean blog. hihih, malunyaaa :)

    hahaa, kau kan ada ciri2 penceramah gitu sejak masok mrsm, cehh :D haha, aku haraplah kan diorg still igt kita. and ada perasaan nak jumpa cam kita ni. cume tak kesampaian je lagiii :|

    ReplyDelete